Alfa Romeo - Giulia

De door ons aangeboden Alfa Giulia is uitgerust met de krachtige 2,2 liter dieselmotor gecombineerd met de soepele handgeschakelde 6 versnellingsbak. Deze Giulia is voorzien van alle accessoires die wij zelf ook zouden aankruisen. In gedistingeerd beigebruin metallic, met de praktische combinatie leer stof, 18inch lichtmetalen velgen, navigatie etc. etc. Mooie stijlvolle Giulia!

Alfa Romeo Giulia 2.2 Eco Business Super Navi 18inch Xenon

Brandstof
Diesel
BTW/marge regeling
Marge
Kleur
Grijs metallic
Aantal versnellingen
6
Aantal deuren
4
Bekleding
Leer
Ledig gewicht
1349 kg
Treklast
1600 kg
Garantie
6 maanden
Aangedreven wielen
0
Accessoires

18 inch LM velgen, 3 hoofdsteunen achter, 5-persoons, ABS, Achteruitkijk spiegel gedimd, Airbag(s), Airco, Audio, Bekerhouder achter, Bekerhouder voor, Bluetooth telefoonvoorbereiding, Centrale Vergrendeling, Centrale vergrendeling op afstand, Cruise control, Cruise Control, Electrische Ramen, Electrisch Verstelbare Stoelen, Elektrische parkeerrem, Elektrische ramen voorachter, Elektrisch verstelbare lendesteun, Gescheiden temperatuurregeling, Isofix, Keyless start, Koplampsproeiers, LED dagrijverlichting, Lichtmetalen Velgen, Middenarmsteun, Middenarmsteun achter, Navigatiesysteem, Navigatie Systeem, Ontgrendeling achterklep, Parc Distance Control, Parkeersensoren met akoestische signaler, Radio met MP3, Radio soundsysteem, Roetfilter (af fabriek), Speakers voor en achter, Spiegels in de kleur, Startonderbreking, Stuurafstandsbediening Radio, Stuur Bekrachtiging, Traction Control, Verstelbare lendensteun bestuurder, Verwarmde Spiegels, Warmtewerend Glas, Xenon, Lederen bekleding

Verkocht

Diensten

Autonieuws

Geplaatst op: 30-10-2020 Kimi Räikkönen verlengt contract bij Alfa Romeo Kimi Räikkönen, de doorgaans buitengewoon koele coureur, verlengt zijn contract bij Alfa Romeo Racing. De 41-jarige Fin is nog niet klaar in de Formule 1 en zit naar eigen zeggen op zijn plek bij het team. Ook teamgenoot Antonio Giovinazzi mag zijn stoeltje komend seizoen houden.
Geplaatst op: 29-10-2020 Weblog: Het waarom van Stellantis Stellantis gaat het dus heten, dat fusieconcern van PSA Fiat/ Chrysler. Weer een nieuwe bak merken onder één dak. Dan moet het zin hebben, zeg ik met gepast ontzag voor big business. Die grote jongens zullen toch wel weten wat ze doen. Ze kennen de wet van VW; volume is kracht.